U galeriji LEXART skladište aktualna je izložba dvaju minimalističkih umjetnika. Deana Jokanovića Toumina, osnivača i voditelja galerije i Karela Boonzaaijera. Izloženo je deset ,,prostorija“ svakog umjetnika koje sadrže dvadeset njihovih radova. Riječ je o "sojenicama", a ne o tradicionalnim izlošcima na zidovima. Boonzaaijer ovaj koncept smatra ,,zgradom s dvadeset prostorija“. Otvaranjem vrata bilo koje ,,prostorije“ ulazi se u poseban svijet koji je istovremeno povezan s ostalima. Ovakvim se pristupom pokazuje individualnost i zajedništvo umjetnosti u specifičnom okruženju. Iako su umjetnici suprotstavljeni, poput ying yanga, nadopunjuju se. Jokanović Toumin, akademski slikar i bivši predavač na Akademiji likovnih umjetnosti u Splitu, rekao je kako ne bi mogao izdvojiti Boonzaaijerovo omiljeno djelo i kako bi se vrlo rado potpisao na svako od njih. Nadopunio je svoje riječi rekavši kako su svi ti radovi ,,nedovršeni i procesualni“. Ističe kako ga rastužuje što u Hrvatskoj ne postoji likovno tržište kao u inozemstvu. Nada se bijegu od ,,estradizacije umjetnosti“. Oba se umjetnika nadaju kako će njihovi radovi nadahnuti mlađe umjetnike. Boonzaaijer je dizajner i arhitekt koji živi ,,na relaciji“ Hrvatska – Nizozemska. Omiljeno mu je djelo ,,Stepenice koje vode u nepoznato“ koje je izloženo u jednoj od ,,prostorija“. Razgovorom s njima dvojicom saznali smo kako su se slučajno upoznali tijekom razdoblja korone. Fotograf koji ih je zajedno fotografirao predstavio je jednoga drugom. Druženjem i razgovorom shvatili su kako su njihovi pristupi umjetnosti vrlo slični. Boonzaaijer je izjavio kako je upravo to čar međunarodne scene. Umjetnici koji dolaze iz različitih dijelova svijeta imaju slične poglede na umjetnost i slično joj pristupaju. Obojica su primijećeni na međunarodnoj sceni i izlagali su u prestižnim institucijama kao što su MUMOK, bijenal u Veneciji, Palais de Tokyo u Lovreu i drugima.