Posljednje sunčane dane mjeseca rujna kolektiv Kvadar odlučio je iskoristiti tako da nas pripremi na hladnije mjesece pred nama te ohladi topla sjećanja na ljeto, pa je tako okupio publiku na otvorenju nove izložbe Intima na 4 °C na kojoj su predstavljeni radovi mlade umjetnice Lare Kraš. Zagonetan naslov namamio je brojne posjetitelje da se od 23. do 27. rujna nađu kod garaže, ispod Richterovih Raketa i zavire ne samo u ovaj nekonvencionalan izložbeni prostor već i u vlastitu nutrinu. Poticaj za ovakav čin duboke introspekcije jest nesvakidašnji glavni motiv izložbe – frižider. Naime, za Laru Kraš frižider nije samo uređaj koji služi za skladištenje hrane već je i istinski odraz njegova vlasnika, pa tako uz hranu on čuva i vlasnikovu intimu, njegovo pravo lice, i to na ugodna 4 °C.
Vođena idejom kako frižideri na policama skrivaju pravu istinu o svojim vlasnicima, umjetnica je u izložbeni prostor, odnosno garažu postavila četiri stara frižidera pronađena na smetlištu ili kod prijatelja, a koje je ispunila različitim skulpturama hrane napravljenim od voska. Odabirom ovoga materijala Kraš želi skulpture izjednačiti s pravom hranom čuvanom u hladnjacima jer vosak kao i hrana ima izraženu tendenciju propadanja, mrvljenja, raspadanja, tj. svega onoga što se događa hrani zaboravljenoj u stražnjim dijelovima frižidera. Na početku izložbenoga prostora umjetnica je odlučila napuniti prvi frižider uobičajenim predmetima kao što su razne staklenke i teglice kojima su vlasnici odavno zaboravili sadržaj, voće i povrće u različitim stadijima truljenja, ostatke hrane i slično. Međutim, kako posjetitelj ulazi sve dublje u prostor u svakom sljedećem frižideru otkriva sve neugodnija iznenađenja i sve prljavije police, a cjelokupnom osjećaju nelagode doprinosi i mrak te neugodan miris same garaže koji kao da oponaša smrad frižidera koje nitko nije otvarao mjesecima. Navedeni osjećaj nelagode i jeze kroz koji promatrač mora proći kulminaciju doživljava pri otvaranju vrata posljednjega frižidera u kojem pronalaze skulpturu tijela.
Posljednji je motiv kod publike izazvao niz reakcija, prvenstveno šok te potaknuo mnoge rasprave o značenju sadržaja posljednjega hladnjaka. Riječ je naime o voštanoj figuri koja predstavlja autoportret autorice – izravnu poveznicu s glavnim konceptom izložbe, koji kod publike želi osvijestiti kako svaka namirnica koju stavimo u frižider i način na koji se odnosimo prema njoj kao i stupanj čistoće frižidera u koji je stavljamo, zapravo govori o nama samima, o našim navikama, vrlinama, manama…
Ovom izložbom Lara Kraš pokušala je kod publike osvijestiti kako običan svakodnevni predmet kao što je hladnjak može mnogo toga reći o svojem vlasniku. Zavirivanjem u četiri izložena frižidera posjetitelji su imali priliku proći četiri razine upoznavanja samih sebe. Ovo introspektivno putovanje započinje prvim frižiderom koji je najčišći, najveći i najuredniji, a završava malim, prljavim frižiderom koji čuva autoportret autorice, odnosno vlasnika. Kretanjem od površnog doživljaja frižidera kao običnog kućanskog aparata, promatrač će svakim sljedećim korakom ući malo dublje u garažu, u frižider, u samoga sebe te doći do šokantnog otkrića – svoje intime na 4 °C.